Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Gymnastika v programu MŠ
Zelenková, Blanka ; Mojžíš, Otakar (vedoucí práce) ; Hájková, Jana (oponent)
Tématem této bakalářské práce jsou gymnastická cvičení v programu mateřských škol. Práce je zaměřena na využití základní gymnastiky během pohybových činností v mateřských školách. Teoretická část se zabývá základními poznatky o vývoji dítěte předškolního věku, charakteristikou a specifickými znaky gymnastických činností vhodných pro děti předškolního věku. Tato práce také poukazuje na návaznost pohybových činností na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Cílem práce je zjistit, jaké mají k realizaci gymnastických činností učitelky mateřských škol podmínky, jaké jsou jejich základní znalosti o pohybovém rozvoji dětí předškolního věku a jak je realizace gymnastických činností v mateřských školách prováděna. Experimentem je zjišťováno, jakým způsobem se může při záměrném působení na skupinu dětí změnit úroveň jejich pohybových dovedností. Klíčová slova Dítě předškolního věku, pohybový rozvoj, základní gymnastika, pohybové dovednosti, obratnost, průpravná cvičení, podmínky cvičení, motivace
Gymnastika v programu MŠ
Zelenková, Blanka ; Mojžíš, Otakar (vedoucí práce) ; Hájková, Jana (oponent)
Tématem této bakalářské práce jsou gymnastická cvičení v programu mateřských škol. Práce je zaměřena na využití základní gymnastiky během pohybových činností v mateřských školách. Teoretická část se zabývá základními poznatky o vývoji dítěte předškolního věku, charakteristikou a specifickými znaky gymnastických činností vhodných pro děti předškolního věku. Tato práce také poukazuje na návaznost pohybových činností na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Cílem práce je zjistit, jaké mají k realizaci gymnastických činností učitelky mateřských škol podmínky, jaké jsou jejich základní znalosti o pohybovém rozvoji dětí předškolního věku a jak je realizace gymnastických činností v mateřských školách prováděna. Experimentem je zjišťováno, jakým způsobem se může při záměrném působení na skupinu dětí změnit úroveň jejich pohybových dovedností. Klíčová slova Dítě předškolního věku, pohybový rozvoj, základní gymnastika, pohybové dovednosti, obratnost, průpravná cvičení, podmínky cvičení, motivace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.